pms

tror fan jag har PMS just nu, är så arg på allt och alla!!!!!!!!!!!!!!!1111
blir så jävla irriterad när mamma först inte svarar i telefonen när jag ringer oh säger att hon ska köpa mat....man ba FUCK YOU!!! sen kommer hon hem och ba varför är du så sur för och ba du kanske borde äta nått ditt blodsocker verkar vara lågt , MAN BA MEN OM DU HADE KÖPT HEM MAT DITT CEPE SÅ HADE JAG KANSKE INTE VARIT SUR!!!!!!!!!!!!!11
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
så nu laddar jag ner massa musik till mobilen sen ska jag gå ut och lägga mig och dö i en snöhög!
såå hejdå
så säger jag till denna äckliga dag!!! FUCK IT

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fixa din egen mat kanske, ditt bortskämda mähä.

2011-01-27 @ 09:57:35
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0